piątek, 18 lutego 2022

O pseudoprzeglądarkach wpis kolejny - 18 lutego 2022 r.

Ilekroć zamieszczę na Fb skany pokazujące nieuczciwe, złodziejskie praktyki jakich doświadczam w sieci, zawsze ktoś śpieszy z uspokajającym, usypiającym komentarzem. Życzliwy uważa za swój obowiązek napisać „nie martw się…”, hejterek działający pod przykrywką Znajomego wstuka mi jakąś złośliwostkę pseudosprytną, nauczoną na wieczorowym albo leśnym kursie hejteringu (bo takie - jak domniemywam - istnieją). Pytam zatem owych „komentatorów” chętnych do tworzenia wpisów na mojej tablicy – w imię czego mam lekceważyć takie działania jak to poniżej /skan „nitter1d4.us” z 18 lutego 2022 godzina 12.15, wyszukiwarka Google/, gdzie mam – kradzież wizerunku, kradzież treści, stwarzanie możliwości publikacji tekstów lub obrazów na przykład agresywnych, lub po prostu dowolnych - potencjalnie niebezpiecznych dla mnie i innych - pod moim imieniem i nazwiskiem!, osłabianie zasięgu moich kont, niekontrolowane przekierowanie zainteresowanych na wszelkie, także przestępcze miejsca w sieci itp. itd. Dlaczego mam to akceptować, albo przynajmniej tego nie zauważać?
Skan pochodzi ze strony:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz