poniedziałek, 28 lutego 2022

Apel do właścicieli/administratorów lub potencjalnych użytkowników strony internetowej „Webnauka.pl”

Apel do właścicieli/administratorów lub potencjalnych użytkowników strony internetowej „Webnauka.pl” Żądam zaprzestania bezprawnego używania mojego imienia i nazwiska oraz promowanych przeze mnie #hasztagów z platformy Twitter do pozycjonowania strony internetowej „webnauka.pl” w wyszukiwarce Google. Ze stroną „webnauka.pl” nie mam nic wspólnego, nie jestem ani jej twórcą, ani administratorem, ani użytkownikiem. Umieszczanie zatem mojego nazwiska w tzw.metaopisie tej strony jest nadużyciem i wprowadzaniem w błąd potencjalnych użytkowników wyszukiwarek oraz stron internetowych. Piotr Hudyma Poniżej zrzut ekranu ukazujący link z wyszukiwarki Google:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz