środa, 12 stycznia 2022

Uwaga na fałszywe strony z "obrazkamizkontekstem"

Informuję, że strona internetowa (strony internetowe?) "nitter" (z różnymi dodatkami w nazwie) nie należy (nie należą) do mnie i nie mam z nimi nic wspólnego. Zamieszczanie tam moich prac i linkowanie do tej strony z grafik mojego autorstwa w wyszukiwarce "Google" (lub innych) dokonuje się na moją szkodę, bowiem łamie mój monopol autorski. Posiadam profile lub blogi jedynie na znanych, oficjalnych portalach społecznościowych (Fb, Tt, Pinterest) i platformach blogowych. Tylko linki do tych stron są dopuszczalne i uczciwe. Nie zajmuję się pozycjonowaniem stron (SEO) ani też sprzedażą linków. Wzywam autorów (administratorów) strony "nitter" (lub podobnych olinkowujących moje grafiki) do zaprzestania wykorzystywania moich prac i mojego wizerunku. Piotr Hudyma Poniżej zrzut ekranu obrazujący skalę procederu zawłaszaczania moich prac i "pasienia się" nimi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz