poniedziałek, 30 maja 2022

Wpis z Fb - 29 maja - Piotr Hudyma

Piotr Hudyma - wpis z Fb z 29 maja: Wpis z Fb z 29 maja 2022 r. 29 maja 2022 r. Mały lansik na cudzych obrazkach? Wyjątkowo! I tylko dlatego, że pandemia (covidowa) odleglejsza i maski na twarzy lub pod brodą coraz bardziej dziwią. A tu mam utwór – zapis fotograficzny skromnego happeningu muzealnego zatytułowanego „DOmino WIDZENIA”. Co zrobiłem? Zauważyłem postać na tle budynku przy prawej krawędzi autoportretu Malarza, wprowadziłem czynnik podmiotowy pomiędzy czynniki przedmiotowe tak, by wywołać stan twórczego napięcia narracyjnego, jasną plamą dłoni zrównoważyłem kompozycję i… mam to! Ha, ha…
I mój komenatrz pod postem: Zdjęcie pochodzi z wystawy „Jacek Malczewski romantyczny” z MN w Krakowie. Luty tego roku - gdyby nie ta maska (obowiązkowa jeszcze wtedy) - współbrzmienie łysin na pierwszym planie było dźwięczniejsze 😃😃😃. Opublikowano na blogu: Jasło, 30 maja 2022 r., Piotr Hudyma (1964, s.Włodzimierza), godzina 18:03.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz