wtorek, 12 kwietnia 2022

strona "nitter.1d4.us" - komentarze i odpowiedzi

Jak zwykle - ilekroć zamieszczę na Fb informację o "seowiackiej bandyterce" jakiś znajomy lub pseudoznajomy natychmiast śpieszy z komentarzem, który ma mnie uspokoić a innym odbiorcom moich treści zasugerować, że się czepiam, że jestem przewrażliwiony, że nie mam racji itp. Moje odpowiedzi gdzieś potem znikają, albo są niewyświetlane. Dlatego zapisuję je tu, na blogu, abym mógł ewentualnie do nich wrócić. Odpowiedź z dnia 12 kwietnia 2022 r. na komentarz umieszczony pod moim postem na platformie Fb dotyczący strony "nitter.1d4.us": "Jak widzę intencją Pana komentarza jest oświecenie mnie i moich Znajomych co do "nittera" oraz mrugnięcie, że jestem czepialskim ignorantem, który niczego nie rozumie. Pisze Pan - "Nitter to przeglądarka postów na Tt" - zgoda, pytanie tylko w jakim celu stworzona i jaka jest intencja tych, którzy jej używają. Może dla pełni informacji i o tym coś Pan napisze...Po co stworzono "przeglądarkę" czegoś co jest z natury swojej "do przeglądania" i bardzo dba o dostępność? Czy aby nie po to by omijać np. liczniki Tt (a więc działać na szkodę tej platformy i - co najmniej pośrednio - jej lojalnych użytkowników). Ze zdumieniem stwierdzam, że chyba nie zrozumiał Pan mojego posta. Nie chodziło mi o "nittera" jako takiego. Tylko o stronę "nitter.1d4.us", która poprzez wykorzystywanie linku graficznego z moimi grafikami pozycjonuje się np. w Google i wprowadza w błąd użytkowników wyszukiwarek graficznych! Aby nie miał już Pan wątpliwości - uzupełniam swój post o skrin z moim bezprawnie wykorzystywanym rysunkiem, właśnie przez tę stronę! Jeżeli to co Pan widzi na tym skrinie nie jest "przejmowaniem" i "wykorzystywaniem" to co nim jest? Szanowny Panie Mieczysławie (jeśli Pan osobiście obsługuje własny profil na Fb). Pozdrawiam!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz