wtorek, 21 sierpnia 2018

Zygmunt III Waza


1 komentarz:

  1. W związku z coraz częstszymi przypadkami fałszowania moich obrazkówzkontekstem i umieszczania takich fałszywek w sieci muszę dokonywać stałej weryfikacji nie tylko tego co jest już dostępne w Internecie, ale - niestety - także tego, co mam w komputerze. Mogłem się tego spodziewać... Od początku od kiedy publikuję na blogach i portalach społecznościowych spotykają mnie dziwne przypadki - kradzieży moich treści, podstawiania mi cudzych, zlepiania mnie z innymi adresami itd. Nie chodzi mi o nadmierne uskarżanie się, ale o elementarne poczucie bezpieczeństwa. Muszę założyć, że fałszowaniem moich prac i dezinformacją na mój temat zajmują się profesjonaliści. Jeśli, jak słusznie zakładam, są nimi to zapewne umieją się na tyle maskować, że ewentualne dochodzenie tego "kto, jak i dlaczego" byłoby na tyle pracochłonne, że zupełnie nieopłacalne. Zresztą podstawowa zasada jaka tam obowiązuje to "robienie swojego nieswoimi rękami". Zatem bardzo trudno jest przewidzieć jaki przyświeca im cel i do jakich świństw się jeszcze mogą posunąć. Ale cóż, jakoś muszę przeciwdziałać... Dlatego uważam za stosowne przejrzenie całej historii "Obrazkówzkontekstem" i powtórną publikację wszystkich moich grafik w łatwo dostępnych, sprawdzalnych całościach. Stałe cytowanie samego siebie nie jest marzeniem żadnego twórcy. Trudno! Kto nie zainteresowany niech tu nie zagląda.

    OdpowiedzUsuń